tocht 7 van Texas naar New Mexico. - Reisverslag uit Tucumcari, Verenigde Staten van Ton - WaarBenJij.nu tocht 7 van Texas naar New Mexico. - Reisverslag uit Tucumcari, Verenigde Staten van Ton - WaarBenJij.nu

tocht 7 van Texas naar New Mexico.

Blijf op de hoogte en volg Ton

12 Mei 2017 | Verenigde Staten, Tucumcari

vandaag een lange rit gemaakt 260 miles van Texas naar New Mexico. De lunch in Amarillo in een beroemd Texaans restaurant en mijn zoveelste burger gescoord. In Texas reden wij langs onmetelijke vergezichten. Vooral grasland en akkers. Daar stonden watersproei instalaties op wielen van soms wel een paar honderd meter lang. ongelofelijk. Daarna ging het landschap over in de prairies. Ja een heel bijzonder moment. Wij zijn precies halverwege.
Daar werden wij opgewacht door de eigenaren van het hotel waar wij verblijven. Zij reden het laatste stuk van 60 miles met ons mee op hun eigen motor. Nou zijn we dus in Tucumcari. Wij gaan vanavond bbq en. onwijs leuke mensen die eigenaren.
Wat ook leuk is als wij door een dorpje of stadje komen. De mensen zijn altijd enthousiast. Zwaaien, klappen etc. Als in Nederland een groepje herriemakers aankomt kijken ze alleen maar lelijk. Hier echt het tegenovergestelde.

• 13 Mei 2017 - 11:30

geniet ervan.
    Alex

• 13 Mei 2017 - 15:59

Cora:

hoi, leuk weer om te lezen. Creatief parkeren kunnen ze wel in Amerika zo te zien. Het weer ziet er ook wel weer prima uit zo. Vandaag bezig geweest met Oeganda... wat een leventje toch dit jaar..
    Wat zullen we eten als je thuis bent? Sla, gebakken aardappeltjes en een hamburger??? hi hi

• 13 Mei 2017 - 21:52

Wim:

wat een wereld zeg, een beetje groter dan hier
    en geniet van de 2e helft Gr. Ma en Pa.