reisdag 4 - Reisverslag uit Gateway Drive, Verenigde Staten van Ton - WaarBenJij.nu reisdag 4 - Reisverslag uit Gateway Drive, Verenigde Staten van Ton - WaarBenJij.nu

reisdag 4

Blijf op de hoogte en volg Ton

09 Mei 2017 | Verenigde Staten, Gateway Drive

vandaag door landerijen en bossen gereden. In een cowboyshop geweest. nog nooit zoveel cowboyhoeden laarzen zadels en kleding bij elkaar gezien. De eigenaar kwam ons welkom heten en bood ons, net na het ontbijt, een glaasje moonshine aan. maar fff niet gedaan. Verder bij een echt oud winkeltje en benzinepomp geweest. Daar kregen wij watermeloen en blikjes drinken. Er hangt een kastje en daar mag je zelf wat geld in doen. Echt super gastvrij. Verder weer een pechgeval met een motor. Ik zeg koop nooit een Indian. die valt uitelkaar tijdens het rijden. Nu viel er gewoon een lerenkoffer af tijdens het rijden. En niet meer teruggevonden ook. overigens is het internet best slecht en lukt het mij meestal niet om fotos te plaatsen. Dat doe ik dan later op een andere locatie.

• 10 Mei 2017 - 16:23

Cora:

Alweer leuk om op de achtergrond een beetje mee te reizen. Ook de foto's zien er leuk uit, ik zet ze steeds maar recht....hi hi.
    Verder alles hier oke. druk druk druk.....

• 10 Mei 2017 - 18:05

RidingHistory:

Hello Ton,

Nice to follow your route 66, a route you should have ever done. And how could this be better than with a Harley Davidson.

Martin

• 10 Mei 2017 - 22:07

Ma En Pa V.d.Vliet:

Ha Ton hier een berichtje in het Hollands weer mooie foto,s zeg
    prachtig fijn dat het zo goed gaat,
    vandaag met Cora plantjes gepoot in de tuin het gaat goed hoor
    hartelijke groeten van Ma en Pa.