2e rit - Reisverslag uit Allenton, Verenigde Staten van Ton - WaarBenJij.nu 2e rit - Reisverslag uit Allenton, Verenigde Staten van Ton - WaarBenJij.nu

2e rit

Blijf op de hoogte en volg Ton

07 Mei 2017 | Verenigde Staten, Allenton

Hallo dan. De 2e rit is achter de rug. super weer. We zijn vanuit de staat illinois naar missouri gereden Door het plaatje Lincoln met een mega memorial building. De mississipi over. Zo daar zijn onze rivieren maar beekjes bij. enorm zeg. Ook bij een oude benzinepomp geweest. Die man heeft wat met rabbits. Ook vw golf rabbit. (foto). Voor de lunch pizza in een echt authentiek oud plaatsje. Werden verwelkomt door de voorzitter van de vvv. Allemaal super vriendelijk.

• 08 Mei 2017 - 06:38

Ton :

Leuk om te zien en lekker strak geparkeerd allemaal. ( ik heb ze weer ff rechtgezet, je foto's staan steeds overdwars).
    Hebben jullie het ook wel gezellig met de groep? Hier alles weer aan de gang......gewoon maandagmorgen.

• 08 Mei 2017 - 07:04

Iris:

Fijn om te lezen dat je niet alleen maar "kromgebogen over je stuur tegen de wind" aan het turen bent maar dat je ook nog de gelegenheid hebt om de mooie dingen om je heen te zien. Blijf kijken en geniet!

• 08 Mei 2017 - 23:31

Marit:

Leuke belevenissen allemaal, geniet ervan!