naar het eindpunt van route 66 - Reisverslag uit Lennox, Verenigde Staten van Ton - WaarBenJij.nu naar het eindpunt van route 66 - Reisverslag uit Lennox, Verenigde Staten van Ton - WaarBenJij.nu

naar het eindpunt van route 66

Blijf op de hoogte en volg Ton

19 Mei 2017 | Verenigde Staten, Lennox

Vandaag vertrokken door de woestijn richting Los Angeles. Een groot stuk binnendoor over de oude route 66. Nog gestopt bij een man die zijn eigen bomen maakt met spullen die hij vindt. Daarna verder ovder de highway. Nou dat was best lastig op de rond weg in LA. Druk, Soms 8 banen. Geen gaten laten vallen in de groep. Anders kunnen er auto's tussenin komen en verlies je elkaar uit het zicht. Het ging allemaal goed. Ja en dan met de hele groep motoren de pier van Santa Monica op rijden. Foto maken bij het officiele eindpunt. Geweldig. Wat een reis, wat een indrukken, fijne reisgenoten ontmoet. Morgen ochtend begint de terugreis naar chicago en daar overstappen naar Amsterdam. Dus zondag weer in Nederland. Ik kijk er weer naar uit om jullie weer te zien.
Ja, hoe kom je nou tot zo'n reis. Ik heb vroeger een film gezien, een road movie waarbij 2 mannen op de motor door Amerika trokken. Ik had er zelfs een poster van op mijn kamer hangen. Ja dat zou ik ook wel willen. En meer dan 40 jaar later.........Easy Rider.

  • 20 Mei 2017 - 14:43

    Cora:

    Zo zie je maar......altijd in je dromen blijven geloven

  • 20 Mei 2017 - 14:52

    Marit:

    Geniet nog even Ton! Goede reis terug.

  • 20 Mei 2017 - 15:16

    Ma En Pa:

    geweldig Ton, wat een reis is dat geweest
    wij wensen je een goede reis terug naar huis
    we kijken naar je uit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lennox

Mijn eerste reis

route66

Recente Reisverslagen:

21 Mei 2017

weer in het land

19 Mei 2017

naar het eindpunt van route 66

18 Mei 2017

voor laatste rit

18 Mei 2017

naar Las Vegas

16 Mei 2017

door Arizona
Ton

route66

Actief sinds 02 Mei 2017
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 8064

Voorgaande reizen:

05 Mei 2017 - 21 Mei 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: