voor laatste rit - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van Ton - WaarBenJij.nu voor laatste rit - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van Ton - WaarBenJij.nu

voor laatste rit

Blijf op de hoogte en volg Ton

18 Mei 2017 | Verenigde Staten, Barstow

prachtig vanuit Las Vegas via de snelweg de woestijn weer in. Woest, droog, rotsen, zand, cactussen het is echt indrukwekkend. Halverwege de eerste woestijn reden wij de laatste staat binnen California. Door een berg massief gereden naar de 2e woestijn. Ergens halverwege staat gewoon in het niets een vervallen benzinepomp. Er is bijna niets meer, maar wel benzine en drinken. Dat heb je nou juist nodig daar. In het begin was het zelfs koud daar. Maar gaande de rit werd het wel steeds warmer. Na nog een paar mooi plekjes bezocht te hebben, kwamen wij bij het hotel. Met een paar reisgenoten hebben wij dit keer geen hamburger maar een pizza gescoord. Morgen het laatste stuk naar Los Angeles en dan zit de reis er op. Wat een indrukken. Dat is nauwelijks op foto en in tekst vast te leggen.

• 19 Mei 2017 - 13:20

Jannie:

Wat een geweldige reis en heel erg leuk om zo mee te lezen! Geniet van de laatste kilometers en een goeie reis terug naar huis!

• 19 Mei 2017 - 16:14

Iris:

ha, ha, een tankstation in de woestijn; dat is inderdaad niet het eerste waar je aan denkt op die plek. Wat een ontzettend mooie ervaring moet deze hele reis geweest zijn. Die kun je in je zak steken; neemt niemand je ooit meer af.
    Inmiddels zul je de laatste motor-kilometers wel achter de rug hebben van deze Route 66.
    Rest mij (en Arie) jou alleen nog een veilige terugreis te wensen....Zoeffffff

• 19 Mei 2017 - 18:28

Ton :

Nou het was een bijzondere reis! Maar.....ook leuk dat je zondag weer thuis bent!!
    Goeie reis in elk geval, see you!

• 19 Mei 2017 - 19:39

Ma En Pa:

nou dat is een pittige laatste reis nog een klein stukje en je komt weer terug
    en mooie foto,s er bij jij kan er wel een boek over schrijven van die mooie
    vakantie fijn dat je Zondag weer naar huis komt ook een goede reis terug
    groetjes van Ma en Pa

• 19 Mei 2017 - 22:32

Hans Vermey:

Het gaat snel voorbij. Leuke verslagen. We horen de rest wel een keer. Veilige terugreis en tot gauw.
    Hans