de grand canyon - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van Ton - WaarBenJij.nu de grand canyon - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van Ton - WaarBenJij.nu

de grand canyon

Blijf op de hoogte en volg Ton

15 Mei 2017 | Verenigde Staten, Williams

Vandaag was voor mij de zwaarste rit tot nu toe. Dat had vooral te maken met de mega hard wind, windstoten en tegelijkertijd bochten. Af en toe leek het wel of je een bocht werd uitgeblazen. Het was echt hard werken. Dat was om meer reisgenoten van toepassing. Maar goed de dag begon naar het het plaatsje winslow. Dat betekent weer dat wij van New Mexico in Arizona zijn aangekomen. Het eerste stuk was vlak en door het Indianenreservaat. In Winslow aangekomen bleek een kruising middenin het plaatsje, de oorsprong te zijn van het nummer van de Eagles, take it easy. Op de kruising een mooi route66 teken in het wegdek. Terwijl de foto's gemaakt werden stonden een aantal auto's geduldig te wachten. Moet je bij ons eens doen. Daarna verder naar uiteindelijk de Grand Canyon. Gewoon indrukwekkend prachtig. De weg er naar toe niet. Verder ben je daar op 2200 meter hoogte en was het koud voor de tijd van het jaar. En als ik zeg koud, het was echt koud. Daarna nog een uur rijden door de wind en kou naar het hotel. Iedereen stapte totaal verkleumd van de fiets af. Wel 250 miles gereden. Bij de Grand Canyon waren wij weer een bezienswaardigheid. Door een grote groep Japanners werden wij gefotografeerd, moesten met henop de foto en wilden ze op onze motoren op de foto. Kortom best lol gehad. Het is hier nu bijna 22.00 uur. Tijd om naar bed te gaan. groet aan een ieder en ook vooral bedankt voor jullie leuke reacties.

• 16 Mei 2017 - 12:14

Cora:

Oei net wat voor jou de hoogtes in the grand canyon

• 16 Mei 2017 - 12:17

Cora:

Leuk al die foto s. Ziet eruit alsof je het prima naar het zin hebt

• 16 Mei 2017 - 18:54

Guldane.:

Ben nu met cora aan het werken en toen ze mij je reisverslag liet zien kon ik het ff niet laten om een reactie te plaatsen.. Wat ziet het er gaaf uit ton!. Ik ben ooit in het verre verleden ook in Amerika geweest én ook naar de grand canyon.....ik wil je nog een hele goede reis én heel veel plezier toewensen, geniet van deze unieke reis, doe voorzichtig!.
    Hartelijke groetjes, guldane.

• 16 Mei 2017 - 21:29

Ma En Pa:

zo Ton wat hebben jullie een wind zeg, daar kunnen wij niet aan tippen (gelukkig)
    maar probeer het die laatste paar dagen nog vol tehouden
    mooie foto,s zijn er bij, hier was het vandaag 25graden warm hoor!!
    je blijft gieten!! maar het gaat prima Gr. Ma en Pa

• 17 Mei 2017 - 09:41

Iris:

Wauw Ton, echt hoog. En dan die wind; best eng; je bent dan opeens een stipje in de ruimte terwijl je natuurlijk gewoon een flinke vent bent. Waarschijnlijk kom je deze trip nog wel eens tegen in de dromen. Ook leuk dat je de Eagles bent tegengekomen. En dat kruispunt met die wachtende auto's, ha, ha. Als je hier 2 tellen te lang voor een groen verkeerslicht staat te wachten krijg je al een claxon-concert en een opgestoken middelvinger in je binnenspiegel. Fijn dat je hier zo veel relaxt-heid om je heen treft. Ga zo door. Wroemmmmmm