langste rit - Reisverslag uit Kirtland Addition, Verenigde Staten van Ton - WaarBenJij.nu langste rit - Reisverslag uit Kirtland Addition, Verenigde Staten van Ton - WaarBenJij.nu

langste rit

Blijf op de hoogte en volg Ton

13 Mei 2017 | Verenigde Staten, Kirtland Addition

vandaag echt een lange rit gemaakt. 260 miles. maar wel heel bijzonder. Het eerste stuk van 100 miles reden wij door een vallei die kilometers breed was en links en rechts bergwanden. Dit was zo mooi dat is met geen foto vsst teleggen. iedereen was onder de indruk. Ik verwachtte ieder moment een groep Indianen op zo'n bergrand. Wij reden dus echt door het wilde westen. Eerst dus 100 miles naar ons ontbijt in las vegas. Dat is niet de gok stad, maar een klein plaatsje in New Mexico. Daarna verder naar SantaFe. echt authetiek en super toeristisch. Met een paar mannen van het Swat staan praten. Die hadden een bak van een pantserauto bij zich. Van SantaFe naar Madrid. Daar is de film Wild Hogs opgenomen. Vandaar naar ons eindpunt (bijna niet uit te spreken) Albuquerque. Wat nog wel grappig was toen wij met onze motoroptocht door het centrum van Santafe reden maakten omstanders fotos en films van ons. zwaaien applaudiseren en zo.

• 14 Mei 2017 - 16:18

Aar & Ier:

Hoi Ton, vanuit Waddinxveen applaudisseren wij ook voor jou!. Wat een tocht. Spannend met wind, eindeloze wegen en een dreigend gevoel dat er Indianen in aantocht zijn. Auto-wrak in de tuin? Bij ons past er niet eens een oude fiets:) Iris heeft even in een grot geleefd (met 1 collega en 5 bewoners een midweek Center Prarcs) en daarna heeft zij anderhalve dag geslapen. Arie heeft met Gijs het huishouden geregeld; vandaar even geen reacties van ons gekregen. Vanaf nu zijn we er weer bij hoor. Al over de helft? Gaat het voor jouw gevoel net zo snel als dat wij dat voelen? We wensen je een goede 2e helft met weinig panne, al hoort dat wel een beetje bij motorrijden. Hamburgers; misschien kun je ook nog een keer chicken wings scoren...Nog veel veilige miles.....wroemmmmmm

• 14 Mei 2017 - 20:21

Pa:

geweldig wat een tocht was dat hoe hou je het vol!!!
    de foto,s zijn ook heel mooi geniet ervan en doe voorzichtig
    groetjes van Ma, Cora, Sjoerd, Esther, en Pa.

• 14 Mei 2017 - 23:02

Jannie:

Wat een geweldige belevenis deze reis!Heerlij dat je er zo van geniet!